Gringo's och två snygga brudar, 1:a januari 2011

Nytt år, ny dag!

Vi hade en hård morgon/förmiddag. Särskilt Kenneth och Karin...


Vi bjöd Noëlle på Axels födelsedagstårta.


Sedan åkte vi ner till Gringo's för att möta upp Karins kompisgäng för lunch. Ett gäng underbara människor!




Barnen fick ett eget bord.


Jag och sötaste Noëlle!


Efter lunch åkte vi tillbaka till huset. Barnen lekte lite och jag började packa och städa så smått.

På kvällen kom Karin och hämtade upp mig och bjöd ut mig på restaurang. Bara hon och jag! Det var evigheter sedan vi hade tid att sitta ner och prata bara hon och jag.

Är det inte barn eller män med så är det alltid flera av våra vänner närvarande. Trevligt absolut, men under de senaste 13 åren som vi bott i olika städer och länder så har vi inte haft en enda stund ensamma.

Vi började med en Orange Cosmo!


Givetvis fick vi det bästa bordet! Ostron till förrätt. Vi kunde inte bestämma oss från den helt fantastiska menyn så vi delade på Oxfilé och kyckling som varmrätt. En tallrik med tre olika sorters desserter dök upp som efterrätt. Grymt gott vin var det också!


Avslutade kvällen på en av restaurangerna som vi var på när Karin fyllde år för ett par veckor sedan.


Tack vännen för en underbar kväll ute!!!

2 kommentarer:

Tess-76 sa...

åh va fina ni är & va uppskattad en sån kväll är efter så många år

Karin Bergendahl sa...

Tack Tess vad du ar gullig!!!

Ja det var verkligen en helt underbart trevlig kvall,, aven om vi bara var downtown SD dar jag bor, det var sa speciellt att vara dar m Malin. Jag berattade for Chris nar jag kom hem att det var en av dom basta kvallarna pa lange. Jag uppskattade verkligen SAA mycket att bara umgas med Em utan nagon annan, synd bara att vi inte hade typ 10 timmar till att sitta o snacka for det hade nog behovts! :) Alskar dig gumman, du ar en basta vannen i varlden!!!!!