Simmat med delfiner, 7:e januari

 Vi ser dem varje dag. Delfinerna. Och till slut kände vi att vi bara måste. Måste ta chansen.
Så jag och tjejerna fick äntligen spendera lite tid på tu man hand med några ursöta delfiner!


"Vår" delfin hette Monet och vägde ungefär 250 kg...


Vera fick börja simma med Monet. 


Korsade händer över bröstet är tecknet för att man vill ha en puss!



Clara tyckte först att det var lite läskigt men jag har nog aldrig sett ett lyckligare ansikte än hennes när hon kom tillbaka efter sin simtur.


Sen fick hon puss både på kinden...


...och på munnen!



Sen var det min tur. Vilken upplevelse! Och vilken fart! Helt underbart!!!


Och givetvis fick jag också en puss!



5 kommentarer:

Emilias sa...

Underbart underbart underbart! Finner inget annat ord!
Kraam

Anna sa...

Som sagt.....lite avundsjuk. Men vilken upplevelse för er tjejer. Längtar till ni kommer hem så jag får höra om allt ni upplevt....mycket om delfiner vill jag höra:-)

Marica sa...

HÅÅÅÅ min absolut största dröm!!! Jag älskar delfiner ju!
Jag skriver imorgon kväll vännen!
PUSS

Karin Bergendahl sa...

Gud vad kul att ni simmade m delfiner!!! har inte gjort det an, kanske far ta o gora det nar jag drar i Dec. Ok dags att komma hit igen ok, we miss you!! puss

Kikan sa...

Inte alls avundsjuk.... :) Åh vad härligt ni ser ut att ha det!!! Vilken drömsemester!

Här är det bara fint. Magen växer så att det knakar. Kram Kikan