Hej, jag heter Malin och min man är en shopaholic...

I morse bestämde vi att åka ner till Mexikanska gränsen. Där finns ett jättestort outlet.


Och en jättestor julgran...
Observera att Kenneth inte ens ser granen utan är fullt fokuserad på kartan över vilka affärer som finns ;)



Till barnens stora glädje fanns det en Build a bear factory. Och vilka priser! Ungefär 140 SEK för den dyraste nallen och en uppsättning kläder kostade runt 70 SEK.

Så för mormor och morfars julklappspengar fick de köpa sig varsin nalle och varsin uppsättning kläder och då har de har ändå pengar kvar! Axel skulle först inte ha någon nalle, "det är ju bara för tjejer", men när han såg att det fanns Star Wars-nallar så ändrade han sig ganska snabbt.






Som vanligt gick Kenneth loss i affär efter affär... ja, det var New York 2008 all over again. Helt seriöst så var det deja vu, han shoppade precis lika mycket som då. Till och med en resväska. Och jag, precis som då, fick en shopping-black-out och hamnade på en parkbänk (ok, lite skillnad från New York där jag i alla fall fick en stol av vakten på Macy's)

1 kommentar:

JennyJ sa...

Hej.Förstår att ni storm trivs!!! Det ser ut som ni har det så BRA. Härligt!
Själv ska jag ut i snökaosets stockholm....
Ha det så gott vänner kram från Fritiofsv.