Vi är nästan överens!

Vi är i alla fall överens om en sak när det gäller packningen och det är att vi bara måste få med oss en KitchenAid hem. Hur? Ingen aning, men jag är grymt villig att offra både ett par nya skor och en ny väska för att få med den hem.

Dock är vi inte överens om vilken färg vi vill ha. Kenneth vill ha en manligt röd ;) och jag vill givetvis ha en tjejigt rosa. Jag säger som Vera sa för fem år sedan: "Det kan aldrig bli för mycket rosa!"

Så, vad tycker ni? Röd vs Rosa?

Rösta här vid sidan så får vi se vilken färg som får följa med oss hem. 


6 kommentarer:

Emilias sa...

Rosa!! Helt klart ;)
Kramkram

Magda sa...

Haha, vem var d som tittade på mig med chockad min när jag sa att jag funderade på att inhandla en KitchenAid på resan ;)

Helt klart en rosa!

Annika sa...

Klart ni ska ha en röd, annars skär det sig mot allt annat OBH Nordica Chili. Fast det är klart, dem kanske också finns i rosa nu och då kan ni ju köpa nya sådana också. Vi kan då ta de röda...Skönt med hjälpande vänner, eller hur?

Familjen Lindström sa...

Emilia: Ja, jag gillar som sagt också den rosa bäst men som Annika skriver har vi ju OBH Nordica Chili serien i övrigt... hrm..

Magda: Hade då ingen aning om att det skulle vara sååå stor prisskillnad! Plus att jag bara skulle få packa fyra klädesplagg och på så vis ha massor med plats i väskan...

Annika: Klart vi köper en hel serie KitchenAid i rosa, du kan börja göra plats för Cili-serien på din köksbänk ;)

/Malin

Marica sa...

I love rosa men röstar på röd för att det passar bättre lixom ;)
Kramar

Gums sa...

Ta en blandning och gå för den i cerise :) Väldigt snygg!
Ska bli intressant att höra hur ni lyckades få hem den :)
Kram