Imponerad!

Det är inte bara jag som är imponerad över min "braiga" packning, Cilla har varit här och inspekterat och hon var väldigt imponerad ;) Jag lovade att lägga upp en bild här på bloggen för att skryta!

Observera att förutom kläder och mina sex par skor, rymms också en bilkudde till Axel, 30 liter välling till söta lilla Noëlle, julklappar till Karin, Christopher och Noëlle (kan tyvärr inte avslöja vad det är i men kan säga att ett par paket är aningen skrymmande), 50 Resulax, 20 påsar Movicol, tre flaskor Flagyl, ett halvt paket blöjor, 75 kalsongskydd, två paket tvättlappar och tre tuber salvor till Axels rumpa.

Observera också att "locken" till väskorna är tomma och att mellanväskan bara är halvfull :)

Familjen Lindströms packning!

2 kommentarer:

Emilias sa...

Wohoo, du har ju massa plats för en Kitchen Aid :D

Tittar in för att önska er en helt underbar resa, njut, upplev och ha roligt!!

Kommer självklart följa er här!! :)
Kramar

Marica sa...

Jag är oxå imponerad! Då kan du ju lära mig när vi ska åka på bröllopsresa någon gång i framtiden! Puss Puss o njut nu!