Las Vegas, 14:e december

Vi vaknade inte förän 05.00... och efter att ha vridit och vänt på oss en stund somnade vi om och vaknade inte igen förän 07.00!!!

Vi åt frukost på Denny's. Varför ändra ett vinnande koncept? ;)


Efter frukosten tänkte vi shoppa lite i ett utav shoppingcentrumen som ligger precis vid vårt hotell. Men eftersom klockan inte var mer än nio hade de inte öppnat än... Familjen Lindström är uppe, har ätit frukost och är påklädda innan affärerna ens har öppnat, det hade aldrig hänt hemma!

Så istället hittade vi lite hand- och fotavtryck... Själv har jag ingen aning om vems händer Vera blev alldeles till sig över att se...




Kenneth hittade "sitt gamla ex"... ni vet väl alla att Goldie Hawn har flirtat med honom på Zürich flygplats och att de var nära att gifta sig? För er som vill höra hela storyn (som visserligen inte är längre än såhär) så berättar Kenneth den mer än gärna för er ;)


Eftersom affärerna inte var öppna tog vi bilen till Kentas nya favoritaffär...


...och som vanligt blev han bundis med samtliga affärsbiträden. Efter fem minuter hade vi tappat bort honom där inne och när ett utav alla affärsbiträde kom fram och för femitelfte gången frågade om jag letade efter något särskilt (de gör ju det stup i kvarten utan att egentligen mena vad de frågar) svarade jag lite ironiskt: "yes, I'm looking for my husband"

Vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig att få för svar men lite förvånad blev jag när hon trevligt svarade: "Okey, he'll be to your right, at the costumer sevice desk".

Frågan är om det säger mer om Kenneths shopaholictendenser än om servicen hos Best Buy?


Efter lite seriös shopping på Best Buy åkte vi till "Circus, Circus".
Ett mycket barnvänligt hotell med ett stort nöjesfält inomhus!



Även gratis uppträdande...


...och för Kenneth gratis kaffe eftersom han tagit som vana att låta mig köpa kaffe och sedan sno det...


Inne på hotellområdet fanns också en stor spelhall...


...men trots detta valde vi ändå att efter lunch åka tillbaka till vårt hotell för att bada i poolen.

Det är inte lika varmt idag, men det spelar ingen roll, bada kan man alltid göra!


Och jag sitter mer än gärna i solen och bloggar!



För er som undrar varför jag har samma kläder på mig på alla kort så är det helt enkelt för att jag bara har sex klädesplagg med mig och alltså inte har något annat att byta om till...

Klockan är bara 15.30 på eftermiddagen och vi har hunnit med massor! Så är det när man går upp tidigt på morgonen. Kanske en vana vi ska ta med oss hem till Upplands Väsby?! Not!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Fam Lindström, Tack för inbjudan till Bloggen ;) Ni ser ut och ha de jobbigt....NOT! Här va det -10 i morse men man överlever :) Skönt att va tillbaka på jobbet igen....känns som om man aldrig varit borta! Kram

Marica sa...

Ha Ha den här resan kan sluta hur som helst ;) Me like :) Kraaam

Emilias sa...

Ni ser ut att ha det heeelt underbart :)
Inte aaalls avis ;)

Skrattar gott åt Ks shoppingberoende o affärsbiträdet :) hihi!

Kramkram

Linda sa...

Hej på er!

Åh vad ni verkar ha det underbart! Här hemma har det snöat hela dagen, plogbilen har inte varit och plogat fast kl är 19.
Allt lugnt på er väg, hustomten har varit där och kollat läget.....
Ha det nu så bra och njut!

Kram kram

Familjen Lindström sa...

Tack söta ni för kommentarerna!

Linda: känns tryggt. Hur länge stannade han i huset? Han har kanske inte kommit tillbaka än? ;)