USS Midway, 19:e december

Ännu en grå och ganska kall dag i San Diego. Vädret vägrar ge med sig, men å andra sidan spelar det mindre roll. Vi har mysigt ändå och det är ju inte direkt som hemma...

Vi började dagen hos Karin på Hilton. Vi fick lite tips vad vi kunde göra under dagen och sedan fick hon bjuda oss på latte på Starbuck's. Börjar bli bortskämd nu ;)

Sedan åkte vi ner till Seaport village och tog en promenad längs med vattnet till USS Midway Museum.

Jag var väl måttligt intresserad, men å andra sidan gör det mig inte så mycket vad vi gör, bara vi gör det tillsammans. Vi har aldrig haft såhär mycket kvalitets- och kvantitetstid tillsammans så det är bara att passa på och njuta.












"Top Gun" planet.







På kvällen åkte vi hem till Karin, Christopher och Noëlle och såg ännu mer från Top Gun då de bor precis utanför några utav inspelningsplatserna. Givetvis glömde jag bort att jag hade kameran med mig och kom på det först när vi var på väg hem... men såhär trevligt ser det ut i Karins "trapphus", om man nu kan/får kalla det så... ;)

Inga kommentarer: